مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:252023-12-27سياسي

جشنواره مهدویت؛ آغازگر دور جدید همکاری های جهاد دانشگاهی و حوزه هنری قم


نشست رییس جهاد دانشگاهی قم و رییس حوزه هنری استان در راستای همکاری های دو جانبه به ویژه برگزاری پنجمین دوره جشنواره مهدویت برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست رییس جهاد دانشگاهی قم و رییس حوزه هنری استان در راستای همکاری های دو جانبه به ویژه برگزاری پنجمین دوره جشنواره مهدویت برگزار شد.

در نشستی که با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان قم، سید مهدی حسینی رییس حوزه هنری استان قم و معاونان و کارشناسان این دو دستگاه برگزار شد، درباره همکاری های دو جانبه به ویژه برگزاری جشنواره مهدویت گفتگو و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم در سخنانی به معرفی فعالیت های معاونت فرهنگی پرداخت و با اشاره به استقبال از دوره های پیشین این جشنواره و حضور ایرانیان و غیر ایرانیان در این جشنواره و ظرفیت های موجود در شهر قم به تصمیم جهاد دانشگاهی برای برگزاری این جشنواره در سطح بین المللی اشاره کرد.

وی بخش های مختلف این جشنواره را تشریح و آمادگی برای بررسی پیشنهاداتی برای به روزرسانی فراخوان جشنواره را اعلام و همچنین درخواست همکاری حوزه هنری قم برای استفاده از ظرفیت های این حوزه و هنرمندان استان را مطرح کرد.

در ادامه حامد حیاتی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به استفاده از ظرفیت دیگر مراکز استانی جهاد دانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مهدویت؛ آغازگر دور جدید همکاری های جهاد دانشگاهی و حوزه هنری قم

جشنواره مهدویت؛ آغازگر دور جدید همکاری های جهاد دانشگاهی و حوزه هنری قم