مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:202024-01-08اجتماعي

سمنان پنجمین استان پرمخاطره در کشور


سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از این استان به عنوان یکی از پرمخاطره ترین استان های کشور نام برد و گفت: سمنان جز پنج استان پرحادثه در کشور است.

- حسین درخشان 18 دی ماه در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: یکی از موثرترین اقدامات در جهت کاهش آسیب های ناشی از حوادث این است که دستگاه های تصمیم گیر بر شناسایی نقاط حادثه خیز و پرخطر تمرکز کرده و برای مدیریت حوادث در این نقاط، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان سمنان با استفاده از حداکثر ظرفیت، در جهت افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و کمک به تاب آوری اجتماعی تلاش می کند.

وی افزود: استان سمنان جزو 5 استان اول کشور در وقوع حوادث است و با توجه به تنوع حوادث، در سمنان نیازمند نگاه و توجه ویژه در امر پاسخ به بحران است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: یقینا هلال احمر با استفاده از نیروی امدادی ماهر و توانمند خود به عنوان بازوی اجرایی موثر در موضوع مدیریت بحران حضور خواهد داشت اما برای ارتقای سطح آمادگی خانوارها در برابر حوادث و همچنین کاهش آسیب مخاطرات، به توسعه آموزش های عمومی در جامعه و همچنین توسعه انبارهای امدادی و پشتیبانی با حمایت ویژه مجموعه مدیریت بحران استان نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان پنجمین استان پرمخاطره در کشور

سمنان پنجمین استان پرمخاطره در کشور