مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 22:552024-01-05اقتصادي

نیروی انسانی عامل اصلی تحولات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه جمعه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نیروی انسانی عامل اصلی همه تحولات بوده و باید به آن بها دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه جمعه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در مراسم افتتاح شرکت سرجین بافت، از دو مقوله صنایع دانش بنیان و صادرات محور به عنوان اولویت های دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه این صنایع دارای ظرفیت های ارزآوری هستند، به همین خاطر حمایت از آن ها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور نیاز مبرم به توسعه صنعتی داشته و همین موضوع یکی از رویکرد های اصلی این وزارتخانه به شمار می رود، اظهار کرد: اگر در حوزه صنایع به دنبال حمایت از دانش بنیان هستیم، در واقع قصد داریم از نیروی توانمند انسانی حمایت کنیم.

این مسؤول از نیروی انسانی کارآمد به عنوان عنصر اصلی تحول گرا یاد کرد و ادامه داد: حمایت از نیروی انسانی توانمند باعث تولید محصول دانش بنیان و به تبع آن صادرات محور که مقبول دولت است، خواهد شد و این خود زمینه را برای ایجاد تحول در این بخش فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی عامل اصلی تحولات است

نیروی انسانی عامل اصلی تحولات است