مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:252024-01-16اقتصادي

بوستان های یزد روشن تر می شوند/رفع مشکلات مرتبط با نامگذاری برخی معابر


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: مطالبات مردم مبنی بر تامین روشنایی بوستان های یزد با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و 259 میلیون ریال عملیاتی خواهد شد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: مطالبات مردم مبنی بر تامین روشنایی بوستان های یزد با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و 259 میلیون ریال عملیاتی خواهد شد.

محمدحسن منصوری زاده با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر و میادین، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، زیباسازی سیما و منظر شهری و آرامش شهروندان تأمین نور مناسب و روشنایی میادین و بوستان ها در شب به صورت مستمر در دستور کار سازمان سیما و منظر شهرداری یزد قرار دارد.

وی با اشاره به تأمین روشنایی بوستان های شاهد 1 و 2، حافظ، نوار سبز بلوار جانباز و میدان آزادی و همچنین رنگ آمیزی دیوارهای اطراف میدان در هفته های اخیر، عنوان کرد: ایجاد روشنایی مناسب برای میدان شهدا از مطالبات شهروندان بود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ادامه داد: با تأکید معاونت خدمات شهری و دستور ویژه در بازدید میدانی شنبه های برخط و با هماهنگی های صورت گرفته سعی بر آن شد مطالبات مردم در کمترین زمان ممکن، با نصب 25 پایه چراغ پارکی و هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و 259 میلیون ریال عملیاتی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان های یزد روشن تر می شوند/رفع مشکلات مرتبط با نامگذاری برخی معابر

بوستان های یزد روشن تر می شوند/رفع مشکلات مرتبط با نامگذاری برخی معابر