مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:202023-12-23بين الملل

یمن رژیم صهیونیستی را با گزینه های نظامی بیشتر تهدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: - وزیر دفاع یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورتی که رژیم صهیونیستی به تجاوزات علیه نوار غزه و محاصره آن پایان ندهد، گزینه های متعددی علیه این رژیم به کار خواهد بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: نیرو های مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز اسراییل به نوار غزه، گزینه های متعددی در برابر اسراییل دارد و یمن امروز نقشی غیرقابل کتمان و مؤثری در معادلات جهانی دارد.

وزیر دفاع یمن افزود: نیرو های ما گزینه های متعددی در قبال رژیم صهیونیستی در صورت متوقف نکردن تجاوزاتش به نوار غزه و ادامه محاصره غزه و فلسطین دارند.

وی خاطر نشان کرد که تحرکات نظامیان بیگانه و مزدورانشان در منطقه ما را در برابر مأموریت های متعددی قرار می دهد که مهمترین آن هوشیاری و احتیاط است.

العاطفی تاکید کرد: نیرو های مسلح یمن، معادله جدیدی را در سطح منطقه و جهان به یاری خداوند و پشتوانه مردم و حمایت آن ها از این نیرو ها تحمیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن رژیم صهیونیستی را با گزینه های نظامی بیشتر تهدید کرد

یمن رژیم صهیونیستی را با گزینه های نظامی بیشتر تهدید کرد