مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 22:102024-01-01سياسي

مادران شهدا نمونه کامل تاثیر گذاری هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده در آیین تجلیل از مادران شهدای دارالمومنین تهران بیان کرد: - معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده گفت: مادران شهدا نمونه کامل تاثیر گذاری هستند و ما برنامه هایی را برای بانوان تاثیر گذار در حوزه های مختلف خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده در آیین تجلیل از مادران شهدای دارالمومنین تهران بیان کرد: امید است هرچه زودتر شاهد پیروزی مسلمان فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی باشیم، مادران شهدا پاره ی تن خود را دادند و جانانه ایستادند، مادران شهدا بعد از سال ها که فرزندان خود را بزرگ و تربیت کردند آن ها را در راه خدا هدیه دادند.

معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده تصریح کرد: مادران شهدا باید قدر این رحمتی که خداوند برای آن ها فرستاده را بدانند.

مادران شهدا نمونه کامل تاثیر گذاری هستند و ما برنامه هایی را برای بانوان تاثیر گذار در حوزه های مختلف خواهیم داشت.

 وی با اشاره به لزوم تربیت درست فرزندان در جامعه بیان کرد: تربیت فرزند موضوع بسیار مهمی در جامعه است و مادران شهدا نمونه بارزی در این زمینه هستند که فرزندانی را تربیت و جانان خود را در این مسیر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا نمونه کامل تاثیر گذاری هستند

مادران شهدا نمونه کامل تاثیر گذاری هستند