مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:552024-01-11سياسي

لزوم شکل گیری حلقه های مفقوده در نشاط و فرهنگ مردم


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهدیم که یکی از حلقه های مفقوده در نشاط و فرهنگ و هنر مردم در حال شکل گیری است.

- محمدصالح جوکار شامگاه دیروز در مراسم افتتاح  پردیس سینمایی مجموعه ی خلیج فارس  ضمن گرامیداشت یاد شهدا انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: امروز شاهدیم که یکی از حلقه های مفقوده در نشاط و فرهنگ و هنر مردم در حال شکل گیری است.

وی از ویژگی های این اقدام فرهنگی را ورود بخش خصوصی استان به حوزه فرهنگ ذکر کرد و گفت: کارآفرینی اجتماعی و تقویت مولفه های نشاط و پویایی مردم استان را از دیگر ویژگی های این مجموعه است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی سرانه فضاهای فرهنگی و هنری استان  را در مقایسه با متوسط کشور بهتر خواند و تصریح کرد: آمارها و نظرسنجی ها نشان می دهد که یزدی ها اوقات فراغت خود را در عرصه های دیگری صرف می کنند و هنرمندان استان با وجود سرانه اندک فضاهای مورد نیاز خوش می درخشند.

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام به افزایش سرانه های این حوزه با تغیر رویکرد دستگاه های متولی عرصه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: برای توسعه و رشد مردم استان در این عرصه نیازمند زمینه سازی برای اقدامات انتفاعی ورود سرمایه گذاران در این حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری حلقه های مفقوده در نشاط و فرهنگ مردم

لزوم شکل گیری حلقه های مفقوده در نشاط و فرهنگ مردم