مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:452024-01-01اقتصادي

رییس فدراسیون تیراندازی: طرح توسعه رشته تیراندازی در 2 هزار روستای کشور اجرا می شود


براساس تفاهم نامه ای که با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور منعقد شد، طرح توسعه رشته تیراندازی در 2 هزار روستای کشور آغاز شده که سهم هر استان 3 روستا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی امروز  در مجمع عمومی انتخاب رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی اظهارداشت: براساس تفاهم نامه ای که با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور منعقد شد، طرح توسعه رشته تیراندازی در 2 هزار روستای کشور آغاز شده که سهم هر استان 3 روستا است.

وی گفت: در دولت سیزدهم 62 سفر به استان های کشور داشتیم و قبل از این دولت از 120 میلیارد ریال بودجه فدارسیون تیراندازی فقط یک میلیارد و 200 میلیون ریال یعنی هر استان 30 تا 40 میلیون ریال اعتبار داشت.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده سهم هیات تیراندازی هر استان به بیش از 400 میلیون ریال افزایش یافت چراکه معتقدیم باید در خدمت ورزشکار باشیم و به وظایف خود درست عمل کنیم.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات فدارسیون تیراندازی گفت: با وجود همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم تیم ملی تیراندازی به 15 کشور دنیا اعزام شد و موفق به کسب 23 مدال طلا، نقره و برنز شدیم.

قربانی از خراسان جنوبی به عنوان استانی سرآمد در رشته تیراندازی یاد کرد و افزود: با توجه به جمعیت خراسان جنوبی حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون تیراندازی: طرح توسعه رشته تیراندازی در 2 هزار روستای کشور اجرا می شود

رییس فدراسیون تیراندازی: طرح توسعه رشته تیراندازی در 2 هزار روستای کشور اجرا می شود