مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:252024-01-07سياسي

بهبود شرایط اقتصادی نیازمند تبیین مبنایی ریشه مشکلات این حوزه است


استاد حوزه، دانشگاه و فرزند آیت الله مصباح یزدی مطرح کرد: آنچه از سیره عملی و منظومه سخنان آیت الله مصباح بر می آید این است که تکیه و توجه بر اولویت ها از مهم ترین موضوعات به ویژه در حوزه تبیین و تبلیغ است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاد حوزه، دانشگاه و فرزند آیت الله مصباح یزدی مطرح کرد: آنچه از سیره عملی و منظومه سخنان آیت الله مصباح بر می آید این است که تکیه و توجه بر اولویت ها از مهم ترین موضوعات به ویژه در حوزه تبیین و تبلیغ است.

حجت الاسلام علی مصباح یزدی در نشست تبیین اندیشه های علامه مصباح یزدی در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی فعالان این عرصه را سرداران جهاد تبیین عنوان و اظهار کرد: گاهی با تعدد وظایف روبرو هستیم و برخی وظایف به صورت همزمان بر عهده جهادگران تبلیغ است و انجام همزمان و پاسخگویی به آن ها بنابه دلایلی چون کمبود نیرو، شرایط خاص اجتماعی و شیطنت ها و تبلیغات دشمن غیرممکن است و باید بین این وظایف انتخاب و اولویت بندی کنیم.

وی افزود: ایشان روی مبنایی بودن یک موضوع به عنوان یک اولویت در حل مسائل تاکید داشتند چرا که اگر گره ذهنی مخاطب در خصوص موضوعات اساسی و مبنایی باز شود، به گشوده شدن سایر گره ها نیز کمک شایانی خواهد شد و به گفته مقام معظم رهبری، آیت الله مصباح مسائل را اصلی و فرعی می کرد تا با پرداختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود شرایط اقتصادی نیازمند تبیین مبنایی ریشه مشکلات این حوزه است

بهبود شرایط اقتصادی نیازمند تبیین مبنایی ریشه مشکلات این حوزه است