مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:562023-12-30اجتماعي

معرفی زنان تأثیرگذار اصفهان در تورهای ویژه گردشگری روز زن


تورهای ویژه گردشگری با هدف معرفی زنان تأثیرگذار اصفهان ویژه هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن برگزار می شود.

- ابراهیم عمرانی،  مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تورهای ویژه گردشگری با حضور بانوان اصفهانی در دور محور مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد تحت عنوان مسیر بهشت و مسیر سرشت برگزار می شود و شرکت کنندگان با گنجینه نهفته در خاک اصفهان آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: مخاطب عام تورهای ویژه گردشگری تخت فولاد بانوان هستند که به مناسب هفته گرامیداشت مقام زن می توانند در این رویداد شرکت کنند.

عمرانی افزود: تور گردشگری در مسیر بهشت از تکیه بابارکن الدین آغاز می شود، سپس گردشگران از تکیه کازرونی، تکیه سید العراقین، موزه سنگ، تکیه خاتون آبادی و تکیه میرفندرسکی دیدن می کنند.

در مسیر سرشت نیز پس از حضور در تکیه بابا رکن الدین، از تکیه مادرشاهزاده، بیدآبادی، بانو امین، تکیه خوانساری و صاحب روضات بازدید می کنند.

وی با اشاره به بازدید گردشگران از مزار بانوان فرهیخته اصفهانی تصریح کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن، شرکت کنندگان در این تورها، با بانو امین، مجتهده و تنها مفسر قرآن کریم آشنا می شوند که برای نخستین بار این کتاب الهی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی زنان تأثیرگذار اصفهان در تورهای ویژه گردشگری روز زن

معرفی زنان تأثیرگذار اصفهان در تورهای ویژه گردشگری روز زن