مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:212024-01-15حوادث

پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی کند


رییس پلیس راهور اصفهان با تأکید بر اینکه پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی کند، گفت: هر گواهینامه ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه های رانندگی صادر شود، - علی اصغر زارع، رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جعل گواهینامه های رانندگی به دلیل نداشتن سابقه قانونی هیچ فایده ای نداشته و حتی پیگیرد قانونی و قضایی برای دارنده گواهینامه جعلی دارد.

وی افزود: دارندگان گواهینامه جعلی و کسانی که در اسناد و نوشته های غیر رسمی ایجاد جعل می کنند؛ علاوه بر جبران خسارت به مجازات سنگین هم محکوم خواهند شد.

 زارع بیان کرد: افراد اگر با گواهینامه جعلی تصادف کردند، وسیله ای که با آن مرتکب حادثه شده اند توقیف خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می شوند و هیچ حمایت بیمه ای نخواهند شد.

رییس پلیس راهور اصفهان با تأکید بر اینکه پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی کند، تصریح کرد: هر گواهینامه ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه های رانندگی صادر شود، قطعاً جعلی است.

وی خاطرنشان کرد: جعلی بودن گواهینامه برای مأموران راهور با رؤیت گواهینامه و استعلام سیستمی به سادگی قابل تشخیص است، بنابراین شهروندان فریب جاعلان را نخورند و از طریق تماس با شماره 110 آنها را به پلیس معرفی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی کند

پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی کند