مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:152023-12-26ورزشي

راهیابی جودوکاران ایرانی به رنکینگ جهانی پس از پایان چهار سال تعلیق


فدراسیون جهانی جودو با احتساب امتیاز مسابقات آسیایی ازبکستان، جدیدترین رنکینگ جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از پایان مسابقات جودو نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در سال 2023 در تاشکند ازبکستان برگزار شد، فدراسیون جهانی جودو با احتساب امتیار این رقابت ها، جدیدترین رنکینگ جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان را اعلام کرد.

تیم های ملی جودو نوجوانان و جوانان ایران که پس از 4 سال تعلیق آبان ماه سال جاری در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کردند و در نهایت موفق شدند یک مدال نقره در رده سنی نوجوانان و دو مدال برنز در بخش جوانان کسب کنند، حالا پس از چهار سال تعلیق در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو، اسامی تعدادی از جودوکاران نوجوان و جوان کشورمان در بخش پسران دیده می شود.

ابوالفضل محبی نماینده وزن 90-کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان که درازبکستان موفق به کسب مدال برنز آسیا شده بود در رنکینگ جهانی در رده بیست و هفتم قرار دارد.

محمد مهدی مظلوم نیز دیگر جودوکار کشثرمان در رده سنی جوانان در وزن 90+ کیلوگرم در رده 64 قرار گرفت.

در رده سنی جوانان نیز، محمد حسین یاقوتی نماینده وزن 100- کیلوگرم که مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کرده است، در رنکینگ جهانی در جایگاه 51 قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی جودوکاران ایرانی به رنکینگ جهانی پس از پایان چهار سال تعلیق

راهیابی جودوکاران ایرانی به رنکینگ جهانی پس از پایان چهار سال تعلیق