مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:552023-12-28سياسي

کتاب «شبهات زن در نهج البلاغه» نقد شد/ خلافت الهی مشروط به زن یا مرد بودن نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه نقد کتاب «شبهات زن در نهج البلاغه و پاسخ به آن ها» با همکاری خانه کتاب ایران در سالن حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) برگزار شد.

- کتاب شبهات زن در نهج البلاغه نقد شد/ خلافت الهی مشروط به زن یا مرد بودن نیست نویسنده کتاب شبهات زن در نهج البلاغه و پاسخ به آن ها گفت: اصالت روح و خلافت الهی در قرآن و روایات مطرح است که خلافت الهی مشروط به زن یا مرد بودن نیست، کمال هم مربوط به روح است نه جسم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه نقد کتاب شبهات زن در نهج البلاغه و پاسخ به آن ها با همکاری خانه کتاب ایران در سالن حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نویسنده کتاب فاطمه احمدی و عطاءالله افتخاری به عنوان کارشناس برگزار شد، فاطمه احمدی درباره ی تألیف کتاب شهبات زن در نهج البلاغه گفت: کتاب، حاصل مطالعه گروه پژوهشی نهج البلاغه مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) است.

تألیف این کتاب که حدود دو سال به طول انجامید به شبهات مطرح درباره زنان در نهج البلاغه پرداخته است.

البته این شبهات با مراجعه به مجموعه ی شرح های نهج البلاغه و کتاب هایی که درباره شبهات زن در قرآن تا الان نگاشته شده و با استناد به منابع و متون دینی، جمع آوری و پاسخ داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شبهات زن در نهج البلاغه» نقد شد/ خلافت الهی مشروط به زن یا مرد بودن نیست

کتاب «شبهات زن در نهج البلاغه» نقد شد/ خلافت الهی مشروط به زن یا مرد بودن نیست