مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:152024-01-16حوادث

قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!


جوان 26 ساله پراید سوار هدف ضربه کارد قرار گرفت و در حالی به قتل رسید که ضاربان این نزاع هولناک از صحنه جنایت گریختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این حادثه وحشتناک در اولین ساعات بامداد بیست و دوم دی (جمعه گذشته) هنگامی رخ داد که 3 جوان به دلیل نامعلومی با یک جوان پراید سوار به نام حسین جاذب درگیر شدند و حتی خودروی وی را در اختیار گرفتند .

در حالی که پراید سوار 26 ساله پیاده در نزدیکی پارک محلی واقع در بولوار هدایت مشهد در حرکت بود ،ناگهان عاملان این نزاع وحشتناک به سمت او هجوم بردند که در این میان یکی از افرادی که سابقه کیفری نزاع نیز دارد ضربه ای با کارد به پیکر جوان پراید سوار وارد کرد و به همراه همدستانش از صحنه حادثه گریخت.

طولی نکشید که با تماس شهروندان و شاهدان این حادثه دلخراش، نیروهای امدادی اورژانس از راه رسیدند و پیکر خون آلود وی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال دادند، اما تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان 26 ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت تیغه کارد به ناحیه سفید ران جان خود را از دست داد.

به دنبال وقوع این نزاع مرگبار، گروهی از نیروهای انتظامی با هدایت مستقیم سرگرد احسان سبکبار (رییس کلانتری شفای مشهد) عازم محل وقوع نزاع شدند و با حفظ صحنه جنایت ،مراتب را به قاضی محمود عارفی راد ( قاضی ویژه قتل عمد مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!

قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!