مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:352024-01-14اقتصادي

یکی از بنیادهای تحقق توسعه کردستان توجه ویژه به بخش کشاورزی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: یکی از بنیادهای تحقق توسعه کردستان توجه ویژه به بخش کشاورزی است و این مهم در دولت سیزدهم با نگاه ویژه ای روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نشست با پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی، رییس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی و جمعی از مدیران بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تشکر از این مجموعه به واسطه کسب رتبه های برتری کشوری در حوزه های گوناگون، از توسعه بخش کشاورزی به عنوان زیربنای توسعه کشور نام برد.

وی اضافه کرد: تامین امنیت غذایی کشور به عنوان یکی از موضوعات استراتژیک در کشورها همواره کانون توجه دولتمردان بوده است که دولت سیزدهم نیز با نگاه ویژه به این بخش سعی در توسعه بیش از پیش حوزه کشاورزی در کشور را دارد.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم سازمان جهاد کشاورزی به عنوان یک مجموعه پویا و هدفمند در تلاش است تا بتواند از طریق توسعه این بخش در ابعاد گوناگون زمینه ساز توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم نماید که حمایت های استاندار و مجموعه مدیریتی استان از برنامه های این سازمان سبب شده که روند توسعه کشاورزی در کردستان تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از بنیادهای تحقق توسعه کردستان توجه ویژه به بخش کشاورزی است

یکی از بنیادهای تحقق توسعه کردستان توجه ویژه به بخش کشاورزی است