مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:402024-01-06سياسي

شهروندان آملی را از داشتن فضای گردشگری شهری درحاشیه رودخانه هراز محروم نکنید!


رییس شورای اسلامی شهر آمل، از مدیران شرکت آب منطقه ای مازندران به علت تعلل و همراهی نکردن در طرح ساماندهی حاشیه رودخانه هراز در مسیر عبور از محدوده این شهر که در چند مدت اخیر متوقف مانده و باعث گلایه شهروندان شده است، - شهروندان آملی را از داشتن فضای گردشگری شهری درحاشیه رودخانه هراز محروم نکنید! ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی شهر آمل، از مدیران شرکت آب منطقه ای مازندران به علت تعلل و همراهی نکردن در طرح ساماندهی حاشیه رودخانه هراز در مسیر عبور از محدوده این شهر که در چند مدت اخیر متوقف مانده و باعث گلایه شهروندان شده است، گلایه وانتقاد کردند.

احمد محمدی شامگاه 15 دی ماه در نشست خبری رییس و چند عضو شورای اسلامی شهر آمل، گفت: برای ساماندهی و دیواره سازی رودخانه هراز، که با هدف ساماندهی حاشیه و اجرای طرح های گردشگری که از چند دوره قبلی شورا مصوب و هنوز به طور کامل اجرا و تکمیل نشده است، همچنان درگیرحواشی و دیوان سالاری های اداری درجریان است.

وی ادامه داد: شهرداری براساس قراردادی که با آب منطقه ای مازندران دارد برای شروع بخشی از مسیرعبوری رودخانه در داخل شهر آمل متحمل هزینه نیز شده که باید آوردهای رودخانه ای مازاد که در مسیر وجود دارد برداشت کند تا بخشی از هزینه اجرای طرح در قالب تهاتر تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان آملی را از داشتن فضای گردشگری شهری درحاشیه رودخانه هراز محروم نکنید!

شهروندان آملی را از داشتن فضای گردشگری شهری درحاشیه رودخانه هراز محروم نکنید!