مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:352024-01-06بين الملل

مرکز و جنوب غزه زیر آتش صهیونیست ها/ هشدار القسام به خانواده های اسرای اسراییلی


با توجه به تداوم جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه و بمباران مستمر هوایی و زمینی آن و درگیری های شدید مقاومت برای دفع تهاجم زمینی اشغالگران وضعیت انسانی غزه درحال بدتر شدن است، - با توجه به تداوم جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه و بمباران مستمر هوایی و زمینی آن و درگیری های شدید مقاومت برای دفع تهاجم زمینی اشغالگران وضعیت انسانی غزه درحال بدتر شدن است، تقریباً 1.

9 میلیون آواره در معرض قحطی، شیوع بیماری های همه گیر و عفونی و کمبود سرپناه، آب، غذا و دارو قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نود و دومین روز تجاوز به غزه رسانه های فلسطینی نوشتند که توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت اردوگاه های البریج و المغازی در مرکز نوار غزه را گلوله باران می کنند.

این رسانه ها همچنین افزودند که بمباران دو خانه در دیرالبلح در مرکز نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی پنج شهید و تعدادی مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه ها، هواپیمای اشغالگران همچنین خانه خانواده قوش در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

شبکه ماهواره ای الاقصی هم گزارش داد که همزمان با درگیری های شدید بین مقاومت فلسطین و اشغالگران، توپخانه های رژیم صهیونیستی ساعت ها به بمباران مناطقی در مرکز، غرب و شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز و جنوب غزه زیر آتش صهیونیست ها/ هشدار القسام به خانواده های اسرای اسراییلی

مرکز و جنوب غزه زیر آتش صهیونیست ها/ هشدار القسام به خانواده های اسرای اسراییلی