مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:462024-01-08سياسي

حمایت استاندار سیستان وبلوچستان از احداث اولین بازارچه صنایع دستی


اقدام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر احداث اولین بازارچه صنایع دستی استان بسیار ارزشمند است و به جهت تکمیل آن از این پروژه ویژه حمایت می کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: اقدام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر احداث اولین بازارچه صنایع دستی استان بسیار ارزشمند است و به جهت تکمیل آن از این پروژه ویژه حمایت می کنیم.

محمد کرمی امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مرمت بنای ثبت ملی شده گاراژ ملک در زاهدان اظهار کرد: بناهای ملی و تاریخی شناسنامه هر منطقه محسوب می شوند و همگان باید در حفظ و نگهداشت آن کوشا باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بنای تاریخی ملک به عنوان آثار ملی کشور به ثبت رسیده و اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان کار مرمت و بازسازی آن را در دستور کار قرار داده بسیار ارزشمند است و ما نیز در خصوص تامین اعتبار آن همکاری لازم را خواهیم داشت تا اولین بازارچه صنایع دستی هرچه زودتر در زاهدان افتتاح شود.

به گفته کرمی؛ راه اندازی اولین بازارچه صنایع دستی در این بنای ملی باید با دقت و ظرافت کامل انجام شود و سایر دستگاه ها ملزم به همکاری در خصوص تسریع در روند فعالسازی این بازارچه با میراث فرهنگی استان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت استاندار سیستان وبلوچستان از احداث اولین بازارچه صنایع دستی

حمایت استاندار سیستان وبلوچستان از احداث اولین بازارچه صنایع دستی