مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:552023-12-27دانش

نخستین مجله تخصصی انگلیسی زبان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد منتشر شد


معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از انتشار نخستین مجله معتبر تخصصی انگلیسی زبان حوزه سالمندان این دانشکده خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از انتشار نخستین مجله معتبر تخصصی انگلیسی زبان حوزه سالمندان این دانشکده خبر داد.

دکتر مجید براتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سطح کشور 16 دانشکده مستقل علوم پزشکی وجود دارد که در رابطه با مجله معتبر تخصصی انگلیسی زبان، دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزو معدود دانشگاه هایی است که دارای چنین مجله معتبر تخصصی است و اگر مجله ای هم در دو یا سه دانشکده مستقل علوم پزشکی وجود داشته باشد، به زبان انگلیسی نیست.

وی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نخستین دانشکده مستقل در سطح کشور است که موفق به دریافت مجوز مجله انگلیسی معتبر برای انتشار شده و نخستین شماره آن شامل هشت مقاله به تازگی منتشر شد، خاطرنشان کرد: به علت تغییرات بحث جمعیتی آینده، سیاست های کلان در حوزه سلامت سالمندان بوده و باید بسیاری از برنامه ها در این حوزه متمرکز شود، در همین رابطه این معاونت تصمیم گرفت با چنین رویکردی وارد این فاز شده و نسبت به دریافت مجوز مجله معتبر تخصصی انگلیسی زبان به نام Avicenna journal of Aging and Healthcare اقدام کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مجله تخصصی انگلیسی زبان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد منتشر شد

نخستین مجله تخصصی انگلیسی زبان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد منتشر شد