مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:402023-12-23حوادث

افزایش 19 درصدی مرگ با گاز مونوکسیدکربن در همدان


سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: طی 9 ماهه امسال 25 نفر در استان همدان به علت مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: طی 9 ماهه امسال 25 نفر در استان همدان به علت مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

دکتر محمد مالمیر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته 21 نفر بر اثر گازگرفتگی جان باختند، خاطرنشان کرد: در آذرماه شش نفر و در نخستین روز از فصل زمستان نیز یک نفر به علت مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز مردی میانسال در شهرستان کبودراهنگ به علت مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داد، اظهار کرد: این مرد در روستای اکنلو ساکن بوده که به علت استفاده غیراصولی از وسایل گرمایشی و جریان یافتن گاز مونوکسیدکربن در داخل منزل دچار مسمومیت و خفگی شده است.

مالمیر با اشاره به اینکه هم استانی های عزیز باید هشدارها را جدی بگیرند، اضافه کرد: رعایت اصول اولیه ایمنی برای حفظ جان و پیشگیری از بروز اتفاق ضروری است به ویژه با ورود به فصل سرد سال باید هنگام استفاده از وسایل گرمایشی نکاتی را مدنظر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 19 درصدی مرگ با گاز مونوکسیدکربن در همدان

افزایش 19 درصدی مرگ با گاز مونوکسیدکربن در همدان