مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:452023-12-27بين الملل

نیویورک تایمز: جنگ غزه، آمریکا را در جهان منزوی کرد


«تداوم حمایت های آمریکا از اسراییل باعث شده این کشور به دلیل این حمایت هایش در موضع انزوا قرار گرفته و حتی با متحدان نزدیکش همچون فرانسه، کانادا، - تداوم حمایت های آمریکا از اسراییل باعث شده این کشور به دلیل این حمایت هایش در موضع انزوا قرار گرفته و حتی با متحدان نزدیکش همچون فرانسه، کانادا، استرالیا و ژاپن دچار اختلاف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی درباره منزوی شدن دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در جهان به دلیل حمایت هایش از رژیم صهیونیستی نوشته است: دولت جو بایدن بعد از چند روز مذاکرات فشرده، روز جمعه گذشته در شورای امنیت از وتو کردن قطعنامه افزایش کمک ها به غزه که معمولا برای حمایت از عملیات نظامی اسراییل علیه این باریکه انجام می دهد، امتناع کرد و به آن رای ممتنع داد.

اما دادن این رای ممتنع باعث نشد تا چندان از آسیبی که به جایگاه آمریکا در سراسر جهان به دلیل مطرح کردن خودش به عنوان تنها محافظ اسراییل وارد شده، کاسته شود.

این رای همچنین کمی مقام های آمریکایی را که مخالف استفاده از حق وتوی این کشور برای دفاع از اسراییل برای سومین بار از زمان حملات هفتم اکتبر حماس بودند، دلگرم کرد.

رای ممتنع دادن به قطعنامه ای که با 13 رای موافق و بدون رای مخالف تصویب شد ظاهر بهتری نسبت به وتو کردن آن دارد در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: جنگ غزه، آمریکا را در جهان منزوی کرد

نیویورک تایمز: جنگ غزه، آمریکا را در جهان منزوی کرد