مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:402024-01-09سياسي

تاکید معاون استاندار قم بر لزوم رفع معضلات حاشیه نشینی


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بر لزوم پرهیز از کم کاری و انجام فعالیت های کاملا عملیاتی و اثر بخش دستگاه های اجرایی استان در زمینه رفع معضلات مرتبط با حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی در قم تاکید کرد.

- ایسنا/قم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بر لزوم پرهیز از کم کاری و انجام فعالیت های کاملا عملیاتی و اثر بخش دستگاه های اجرایی استان در زمینه رفع معضلات مرتبط با حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی در قم تاکید کرد.

ابوالقاسم مقیمی در سومین کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گفت: کارگروه علمی عملیاتی حاشیه نشینی به شکل فعالی در حوزه رفع مشکلات مرتبط به این حوزه کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: متأسفانه دستگاه هایی در استان وجود دارند که فعالیت چندانی در حوزه امور محوله ندارند.

در ابتدای سال زمانی که طی نامه هایی از دستگاه های مختلف، درخواست برنامه های عملیاتی کردیم امیدوار بودیم که آنها با استفاده از ظرفیت های خود در این حوزه به شکل جدی وارد شوند.

معاون اجتماعی، فرهنگی وزیارت استانداری قم بیان کرد: بودجه ای از طرف دولت برای حمایت از طرح های مقابله با حاشیه نشینی بر اساس طرح های اعلام شده دراین استان اختصاص یافته و در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون استاندار قم بر لزوم رفع معضلات حاشیه نشینی

تاکید معاون استاندار قم بر لزوم رفع معضلات حاشیه نشینی