مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:352024-01-18فرهنگي

سینما کیو» در شمال شهر خرم آباد افتتاح می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مراحل آماده سازی «سینما کیو» مجتمع شهید آوینی خرم آباد به پایان رسیده و در آستانه افتتاح است افزود: - اعظم روانشاد با اعلام این خبر بیان کرد: وجود سینما و پردیس های سینمایی در استان به منظور تقویت روابط فکری و اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

  وی با اشاره به اینکه بازار سینمای هنری تأثیر مثبت و معناداری بر ارتقای فرهنگی دارد، بیان کرد: سینما ابزاری برای انتقال فرهنگ در جامعه است و این عرصه می تواند در شناسایی کنش های اجتماعی و فرهنگی موثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد سینما کیو در منطقه یک خرم آباد گفت: مدیریت این سینما بر عهده موسسه اهورا طنین زاگرس است.

  روانشاد افزود: با توجه به تغییر کاربری تنها سینمای این منطقه (سینما ایران)، وجود سینما کیو به عنوان یک پایگاه فرهنگی قطعا تاثیرات متعددی خواهد داشت.

  وی گفت: امیدواریم شبکه زیرساختی مورد نیاز برای فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر استان کامل شود و هنرمندان دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: امروز تلاش ما بر این است این سالن به محیطی تبدیل شود که خانواده ها بدون دغدغه و با آرامش خاطر حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما کیو» در شمال شهر خرم آباد افتتاح می شود

سینما کیو» در شمال شهر خرم آباد افتتاح می شود