مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:402023-12-30اقتصادي

تولید انواع غلتک نورد با تناژ بالا توسط یک شرکت دانش بنیان


متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانسته اند با بهینه سازی آلیاژ و هندسه غلتک، غلتک هایی با تناژ بالا تولید کنند که حاصل این کار در ژورنال های معتبر بین المللی نیز ارائه شده است.

- متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانسته اند با بهینه سازی آلیاژ و هندسه غلتک، غلتک هایی با تناژ بالا تولید کنند که حاصل این کار در ژورنال های معتبر بین المللی نیز ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد منفرد، مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه مجموعه ما تولیدکننده انواع غلتک و متعلقات نورد در داخل کشور است، گفت: مجموعه های تولید نورد به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند و استراتژیک ترین کالایی که توسط آن برنامه نورد اجرا می شود، غلتک نورد است.

وی ادامه داد: غلتک های نورد معمولاً به دلیل ساختار پیچیده مکانیکی خود که قرار است در تنش های در لحظه مانند تنش های خمشی و پیچشی، حرارت بالا را تحمل کنند، فرآیند تولید پیچیده ای هم دارند.

یعنی فرایند تولید آن به این شکل است که از گدازه آهن در کنار کوره های ذوب می گذرند و بنابر آن درخواستی که خط نورد دارد، شرکت سازنده، مجموعه طراحی را آنالیز کرده و به مرور ریخته گری آن را طراحی می کند.

قریب به 18 نوع سرآلیاژ باید با یکدیگر یک کمپلکس را تشکیل دهند تا بتوانند ساختار مقاومی در برابر تخریب، خزش و خردایش در داخل این قفسه نورد ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انواع غلتک نورد با تناژ بالا توسط یک شرکت دانش بنیان

تولید انواع غلتک نورد با تناژ بالا توسط یک شرکت دانش بنیان