مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:552024-01-15اقتصادي

تعطیلی 27 کارگاه ساختمانی ناایمن در خراسان شمالی


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 27 کارگاه ساختمانی ناایمن در سطح استان به دلیل تخطی از قانون تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 27 کارگاه ساختمانی ناایمن در سطح استان به دلیل تخطی از قانون و آیین نامه های مربوط به ایمنی و حفاظت و بی توجهی به تذکرات مکرر اداره بازرسی کار با حکم قضایی از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد.

وی گفت: رعایت ایمنی و بهداشت در محل کار تا حد زیادی از بروز حوادث ناشی از کار جلوگیری به عمل می آورد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: با توجه به اهمیت موضوع حفظ جان کارگران و رعایت نکات ایمنی بازرسان کار این اداره کل نظارت و بازرسی مداوم از کارگاه های ساختمانی را دستور کار خود قراردادند.

گفتنی است که؛ به استناد تبصره یک ماده 105 قانون کار هرگاه در حین بازرسی به تشخیص بازرس کار احتمال وقوع حادثه وبروز خطر در کارگاه گزارش داده شود، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حسب مورد گزارش بازرس مزبور از دادسرای عمومی محل و در صورت عدم تشکیل دادسرا از دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 27 کارگاه ساختمانی ناایمن در خراسان شمالی

تعطیلی 27 کارگاه ساختمانی ناایمن در خراسان شمالی