مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:402024-01-13فناوري

دستگاهی که متناسب با تصویر، بو پخش می کند


دستگاه جدیدی به نام «آروما شوتر ویریبل»(Aroma Shooter Wearable) هنگام تماشای ویدیو، رایحه ها و بوهایی را متناسب با آن پخش می کند.

- دستگاه جدیدی به نام آروما شوتر ویریبل (Aroma Shooter Wearable) هنگام تماشای ویدیو، رایحه ها و بوهایی را متناسب با آن پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از تکه های گمشده پازل واقعیت مجازی، عطر و رایحه است، اما در نمایشگاه CES امسال، یک استارت آپ ژاپنی موسوم به اروماجوین (Aromajoin) یک ابزار پوشیدنی را به نمایش گذاشته که می تواند از پس این کار برآید.

این دستگاه که شبیه به یک گردنبند است، دارای شش محفظه رایحه قابل تعویض است و توسط یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه شخصی از طریق اتصال با بلوتوث، وای-فای یا یواس بی کنترل می شود.

به نقل از انگجت، این محصول هنوز در روزهای اولیه خود است و این شرکت مستقر در کیوتو می گوید توسعه دهندگان و مشتریان تجاری می توانند از یک گنجینه حاوی صدها عطر و رایحه، حتی عطرهای سفارشی از مثلاً برندهای مشهور عطر و ادکلن، مطابق با نیاز خود انتخاب کنند.

خبرنگار حاضر در نمایشگاه می گوید در نسخه نمایشی این شرکت، برنامه ریزی شده بود تا یک برنامه پخش کننده ویدیو تصاویری مرتبط با شش رایحه اسطوخودوس، بلوبری، شامپو، کارامل، دود و چمن تازه بریده شده پخش کند و با وجود اینکه در حال تماشای این ویدیو در آیپد بودم، آن شش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهی که متناسب با تصویر، بو پخش می کند

دستگاهی که متناسب با تصویر، بو پخش می کند