مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:252023-12-31پزشكي

اجرای موفقت آمیز پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری


نماینده ستاد ملی پویش سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خلاقیت در اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده، کار جهادی و انگیزه بالای کارکنان حوزه بهداشت برای اجرای پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری قابل تحسین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، الهام پرتویی در نشست ارائه گزارش جامع اجرای بسیج غربالگری و بیماریابی فشارخون بالا و دیابت در چهارمحال و بختیاری، گفت: خلاقیت در اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده، کار جهادی و انگیزه بالای کارکنان حوزه بهداشت برای اجرای پویش سلامت در چهارمحال و بختیاری قابل تحسین است.

نماینده ستاد ملی پویش سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اجرای پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری را مطلوب و عالی ارزیابی کرد.

وی افزود: مستندات جامع، برنامه منظم، جلب مشارکت، ابتکار و نوآوری در تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار عالی و مطلوب است.

پرتویی اضافه کرد: تهیه برنامه عملیاتی جامع و پوشش بالای 82 درصد جمعیت هدف در 50 روز کاری نشان از انگیزه و فعالیت زیاد حوزه معاونت بهداشت حتی در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری است.

وی بیان کرد: طراحی خلاقانه کارت های خوداظهاری و توزیع در مدارس برای والدین دانش آموزان، ارائه خدمات غربالگری در کل استان به ویژه مناطق دورافتاده و صعب العبور با بالگرد هوایی و رعایت عدالت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفقت آمیز پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری

اجرای موفقت آمیز پویش ملی سلامت در چهارمحال و بختیاری