مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:502024-01-04سياسي

عیادت سردار سلامی و زینب سلمانی از مجروحان انفجار


فرمانده کل سپاه با حضور در بیمارستان از مجروحان انفجار تروریستی کرمان عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی که شب گذشته برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی انفجار به کرمان سفر کرده بود پس از بازدید محل انفجار و حضور در گلزار شهدای کرمان، صبح امروز به بیمارستان های محل بستری مجروحان رفت و ضمن عیادت از همه مجروحان در جریان وضعیت درمان آن ها قرار گرفت.

در این بازدید که زینب سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت نیز حضور داشتند، سرلشکر سلامی در گفت وگویی کوتاه با برخی مجروحان در جریان وضعیت آن ها قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه در ابتدا به بیمارستان باهنر رفت و ضمن عیادت از مجروحان انفجار روز گذشته، در گفتگو با مسئولان بیمارستان در جریان وضعیت درمان آن ها قرار گرفت و برای همه مجروحان آرزوی بهبودی کرد.

در این بازدید و عیادت وزیر بهداشت ضمن تشریح وضعیت مجروحیت افراد بستری در بیمارستان، آخرین وضعیت روند درمان را برای فرمانده کل سپاه تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز گذشته به کرمان سفر کرد و پس از ورود به این استان بلافاصله به گلزار شهدای کرمان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت سردار سلامی و زینب سلمانی از مجروحان انفجار

عیادت سردار سلامی و زینب سلمانی از مجروحان انفجار