مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:402023-12-27سياسي

دانشگاه سوره برای نخستین بار میزبان قهرمان ملی شد


مراسم تشییع یک شهید گمنام امروز در دانشگاه سوره برگزار شد، رییس دانشگاه سوره گفت: میزبانی ازشهید توفیقی بود که نصیب ما شده است و ما برای نخستین بار میزبان شهید در دانشگاه سوره بودیم.

- محمد حسین ساعی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با میزبانی از شهید گمنام گفت: در ایام فاطمیه کشور ما میزبان بیش از 200 شهید گمنام بوده است، این موضوع جرقه ای برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوده تا ما در دانشگاه سوره میزبان شهید گمنام باشیم.

* میزبان شهید تازه تفحص شده وی افزود: از همان موقع تا الان درحال پیگیری این موضوع بودیم که یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده را به دانشگاه بیاوریم، که الحمدالله پیگیری های ما جواب داد و ما امروز6 دی ماه میزبان یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده باشیم.

رییس دانشگاه سوره گفت: از همان بازه زمانی که به ما اجازه میزبانی یک شهید گمنام را دادند تمام دانشجویان و هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در این امر مهم کمک کردند.

این رویداد برای اولین بار در دانشگاه سوره اتفاق افتاده است و دانشگاه سوره توفیق این را داشته است که میزبان یک شهید باشد.

ساعی در رابطه با حال هوای تشیع شهید گمنام در این دانشگاه گفت: میزبانی یک شهید توفیقی بود که نصیب ما شده است، اینجا یک حال هوای وصف نشدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سوره برای نخستین بار میزبان قهرمان ملی شد

دانشگاه سوره برای نخستین بار میزبان قهرمان ملی شد