مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:412024-01-06اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات گیلان + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی از صبح امروز شاهد بارش شدید باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در مناطق کوهستانی بودیم.

بر اساس گفته های محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان، از ساعات بامدادی امروز و با ورود سرد و بارشی به گیلان، جریانات در این استان شمالی شده و دمای هوا هشت الی 10 درجه کاهش یافته است.

آن طور که رییس سازمان هواشناسی گیلان می گوید بارش باران رگباری در شهرستان های جلگه ای استان از جمله لاهیجان، آستانه شرفیه، رشت، لنگرود و رودسر شروع به باریدن کرده و اکنون شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی در شهرستان های سیاهکل، رودبار و فومن هستیم.

بر اساس اعلام الگوریتم سازمان هواشناسی، ارتفاع برف در مناطق یلاقی شهرستان فومن مانند ماسوله، شاه معلم، دهرا، کهنه ماسوله و خلیل دشت هم اکنون به پنج سانتی متر رسیده است.

بارش برف زمستانه منجر شد تا ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان تشکیل جلسه داده و نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای در تمامی مناطق درگیر با برف حضور پیدا کردند تا در صورت مشکل به مردم خدمات رسانی کنند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، دمای هوای شهر رشت در حال حاضر 13 درجه سلسیوس است و امروز در گرم ترین ساعت تا 15 درجه نیز رسیده و رطوبت هوای این شهر 100 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات گیلان + فیلم

بارش برف در ارتفاعات گیلان + فیلم