مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:552024-01-08سياسي

داوطلبان مجلس تا سوم اسفندماه اجازه فعالیت تبلیغاتی ندارند


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: داوطلبان تأیید صلاحیت شده تا سوم اسفندماه اجازه فعالیت تبلیغاتی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا امشب در ستاد انتخابات استان در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه نتایج پیمایش ها گویای حضور مردم در انتخابات پیش رو است اظهار کرد: به امید خدا روز 11 اسفند امسال در بستر سلامت حقیقی، رقابت واقعی، امنیت کامل و مشارکت قوی، شاهد خلق حماسه ای بزرگ توسط مردم خواهیم بود.

وی گفت: صلاحیت 319 داوطلب(معادل 61 درصد داوطلبان) در استان مورد تأیید قرار گرفته که نسبت به دوره قبل (انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی) تقریباً 1/5 برابر افزایش داشته است.

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: این افزایش در حوزه های انتخابیه همدان و فامنین با بیشترین تأیید صلاحیت(96 نفر) و اسدآباد با کمترین تأیید صلاحیت (19نفر) به ترتیب 2/5 و چهار برابر بیشتر است.

وی اظهار کرد: از نکات قابل توجه در نتایج بررسی صلاحیت ها توسط هیات نظارت استان این است که تمام نمایندگان فعلی استان مورد تأیید قرار گرفته اند.

رضانیا اظهار کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها مورد تأیید قرار نگرفته تا ساعت 18 روز 19 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه داوطلب اعتراض خود را ثبت و مستندات لازم را بارگذاری کنند تا از روز 20 دی ماه اعتراض آنها طی 30 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان مجلس تا سوم اسفندماه اجازه فعالیت تبلیغاتی ندارند

داوطلبان مجلس تا سوم اسفندماه اجازه فعالیت تبلیغاتی ندارند