مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:252023-12-27اجتماعي

چرا شیر در مدارس تهران توزیع نشد؟ / مدارس غیردولتی باید شیر را بخرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، توزیع شیر در مدارس ابتدایی خبری بود که امسال از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی شد البته تا امروز در شهر تهران و برخی استان های دیگر کشور، - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه توزیع شیر در مدارس غیردولتی رایگان نیست و باید آن را از کارخانه های لبنی بخرند، درباره دلایل عدم توزیع شیر در مدارس تهران گفت: توزیع شیر از مناطق محروم تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، توزیع شیر در مدارس ابتدایی خبری بود که امسال از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی شد البته تا امروز در شهر تهران و برخی استان های دیگر کشور، خبری از توزیع شیر در مدارس ابتدایی نبود.

اگرچه در تاریخ یکشنبه 19 آذر 1402 مسئولان آموزش و پرورش در شهر تهران، مراسم نمادین توزیع شیر در مدارس را آغاز کردند و اعلام شد که دانش آموزان دبستانی در شهر تهران روز های یکشنبه و چهارشنبه شیر دریافت خواهند کرد، اما تا به امروز شیر به دست دانش آموزان در شهر تهران نرسیده است.

با این حال موضوع توزیع نشدن شیر در مدارس تهران در نشست خبری علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش مطرح شد و او به جای مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران پاسخگوی این موضوع بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شیر در مدارس تهران توزیع نشد؟ / مدارس غیردولتی باید شیر را بخرند

چرا شیر در مدارس تهران توزیع نشد؟ / مدارس غیردولتی باید شیر را بخرند