مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:302024-01-13اقتصادي

جاده داوران رفسنجان به زودی تعریض می شود


تعریض این محور از تقاطع 3 راهی روستای جعفرآباد تا تقاطع دهستان فردوسیه آزادگان به طول 10 کیلومتر و اعتبار بین 50 تا 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات مجتمع مس سرچشمه توسط شهرداری اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین رضایی صبح امروز در جلسه راهداری با موضوع جاده داوران اظهار کرد: جاده ترانزیتی رفسنجان به زرند در شمال کرمان سال ها محل تردد انواع خودروهای سنگین و سبک است اما استانداردهای آن در حد یک جاده روستایی باقی مانده و از حادثه خیزترین مسیرهای استان محسوب می شود که نیاز به عزم ملی برای بهسازی و تعریض دارد.

وی افزود: در این جاده شلوغ، علاوه بر خودروهایی که از رفسنجان به سمت سایر مقاصد حرکت می کنند، تعداد قابل توجهی از روستاهای حومه شرقی رفسنجان نیز از این جاده استفاده می کنند که همین مسأله باعث سوانح دلخراش و از بین رفتن یا مصدومیت افراد می شود.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: لذا ساماندهی، تعریض و احداث باند دوم این جاده از ابتدای شهر رفسنجان تا 35 کیلومتر بعد از آن که به جاده زرند وصل می شود نیاز به بیش از 6 هزار میلیارد ریال بودجه دارد که از طریق استانداری پیگیر مکاتبه با وزارت راه وشهرسازی و جذب این بودجه از محل اعتبارات اداره راه وشهرسازی، راهداری و شرکت مس هستیم تا ساماندهی آن صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده داوران رفسنجان به زودی تعریض می شود

جاده داوران رفسنجان به زودی تعریض می شود