مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:202024-01-13سياسي

خدمات رسانی برخی دستگاه ها زمینه ساز قاچاق کالا نشود


سرپرست کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: خدمات رسانی برخی دستگاه ها که مأموریت ذاتی آن ها حمل کالا و خدمات است، - زمینه ساز جابه جایی کالای قاچاق نشود.

علی رضا حق نگهدار امروز، 23 دی ماه با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ملی گفت: همانگونه که در فرمان تیرماه 1381 رهبر معظم انقلاب و هم چنین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح شده است، مبارزه با قاچاق جزو وظایف تمام دستگاه ها اعم از کشوری، لشکری و قضایی است و یک هم افزایی ملی را می طلبد.

وی ادامه داد: هوشیاری و اشراف دستگاه های کاشف در فارس موجب شده که آمار کشفیات قاچاق در این استان نسبت به سایر استان ها قابل توجه باشد و استان فارس برای قاچاقچیان نا امن شود اما ضرورت دارد که آن دسته از دستگاه های دولتی که مأموریت ذاتی آن ها حمل کالا و خدمات است مراقبت کنند که خدمات رسانی آن ها زمینه ساز جابه جایی کالاهای قاچاق نشود.

سرپرست کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس افزود: به ویژه آن دستگاه هایی که بخشی از تکالیف خود را به بخش خصوصی برون سپاری کرده اند، باید نظارت بیشتری بر این بخش ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی برخی دستگاه ها زمینه ساز قاچاق کالا نشود

خدمات رسانی برخی دستگاه ها زمینه ساز قاچاق کالا نشود