مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:402023-12-26سياسي

از مطالبه تغییر رییس دانشگاه تا اعتراض به مشکلات آب در اصفهان


در نشستی که امروز میان معاون اجرایی رییس جمهور با جمعی از دانشجویان استان اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، بسیاری از دانشجویان دانشگاه صنعتی مطالباتی از جمله تغییر ریاست این دانشگاه، - ایسنا/اصفهان در نشستی که امروز میان معاون اجرایی رییس جمهور با جمعی از دانشجویان استان اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، بسیاری از دانشجویان دانشگاه صنعتی مطالباتی از جمله تغییر ریاست این دانشگاه، رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشت و همچنین مشکلات آب در اصفهان را مطرح کردند.

امروز 5 دی ماه 1402، نشستی با عنوان آقای معاون از وعده های دولت چه خبر!؟ با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در جمع دانشجویان استان اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

این جلسه که توسط جامعه اسلامی دانشجویان استان اصفهان و با همکاری سایر تشکل های دانشجویی برگزار شد، با پرسش و پاسخ دانشجویان از معاون رییس جمهور همراه بود.

این برنامه که قرار بود ساعت 13:00 برگزار شود، به دلیل تاخیر یک ساعته معاون اجرایی رییس جمهور با یک ساعت تاخیر یعنی ساعت 14:00 برگزار شد که این تاخیر طولانی با اعتراض دانشجویان همراه شد.

در بخش اول این برنامه، بعضی از دانشجویان پرسش ها و انتقادات خود را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مطالبه تغییر رییس دانشگاه تا اعتراض به مشکلات آب در اصفهان

از مطالبه تغییر رییس دانشگاه تا اعتراض به مشکلات آب در اصفهان