مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:502023-12-30بين الملل

وزارت دفاع روسیه: 32 پهپاد ارتش اوکراین را نابود کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش 32 پهپاد مهاجم اوکراینی را در آسمان مناطق بریانسک، - وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بامداد امروز شنبه پدافند هوایی ارتش، حمله پهپادی سنگین ارتش اوکراین به مناطق مختلف روسیه را دفع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش 32 پهپاد مهاجم اوکراینی را در آسمان مناطق بریانسک، اوریول، کورسک، و مناطق نزدیک به مسکو رهگیری و ممنهدم کرده است.

ساعاتی پیش دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی (JCCC) مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اوکراین طی روز گذشته 81 بار مناطق مختلف جمهوری خلق دونتسک (DPR) را گلوله باران کرد.

طبق بیانیه منتشرشده در این حمله های مداوم ارتش اوکراین دست کم یک غیرنظامی کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در تازه ترین تحولات جنگ در منطقه دونتسک، چهارشنبه گذشته والری زالوژنی، فرمانده کل نیرو های مسلح اوکراین تایید کرد که نیرو های این کشور از شهر کلیدی مارینکا در جمهوری دونباس عقب نشینی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع روسیه: 32 پهپاد ارتش اوکراین را نابود کردیم

وزارت دفاع روسیه: 32 پهپاد ارتش اوکراین را نابود کردیم