مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:102023-12-26اقتصادي

استان یزد به آب شرب بیشتر و پایدار نیاز دارد


مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: در افق 1420 با توجه به رشد جمعیت، استان یزد به منابع آب بیشتر و پایدار تر نیاز دارد تا با مشکل مواجه نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدمهدی جوادیان زاده در نشست کنترل و پایش محور تحولی آب در سند یزد نوین  اظهار کرد: پیگیری های لازم جهت اجرای پروژه های سند یزد نوین جهت تامین آب پایدار در افق 1420 در سطح ملی در حال انجام است.

  وی  با بیان اینکه نیاز آب شرب کنونی استان 145 میلیون متر مکعب است، افزود: در افق 1420 با توجه به رشد جمعیت، استان یزد به منابع آب بیشتر و پایدار تر نیاز دارد تا با مشکل مواجه نشود.

  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد تصریح کرد: با برنامه ریزی و پیگیری هایی که در سال های گذشته شروع شده و در دست انجام است، تامین آب پایدار استان در بخش شرب به زودی محقق می شود.

  جوادیان زاده در ادامه در خصوص طرح خط سبز آبرسان صنایع که از دی ماه سال گذشته در استان آغاز شده نیز گفت: این طرح در راستای سند یزد نوین در حال اجراست و عملیات اجرا آن احداث یک باب مخزن بتنی به حجم 2 هزار مترمکعب و اجرای خط لوله به طول 22 کیلومتر با قطر 500 میلیمتر را شامل می شود.

  وی افزود: اجرای طرح خط سبز آبرسان امکان تامین آب از صنایع استان از پساب را مهیا می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان یزد به آب شرب بیشتر و پایدار نیاز دارد

استان یزد به آب شرب بیشتر و پایدار نیاز دارد