مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:152024-01-12سياسي

حکیم: آمریکا و انگلیس با حمله به یمن به دنبال گسترش دامنه جنگ هستند


«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در تجمع مراسم سالروز شهادت آیت الله «سید محمدباقر حکیم» و روز شهید عراقی گفت: هر سال در اول رجب روز شهید عراقی را در سالروز شهادت پدر و رهبر و مرجع شهید و عالم ربانی شهید جاودانه محراب گرامی می داریم و امسال این .

- سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در تجمع مراسم سالروز شهادت آیت الله سید محمدباقر حکیم و روز شهید عراقی گفت: هر سال در اول رجب روز شهید عراقی را در سالروز شهادت پدر و رهبر و مرجع شهید و عالم ربانی شهید جاودانه محراب گرامی می داریم و امسال این ایام مصادف با چهارمین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی بر تروریسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد که از شهید جاودانه محراب آموختیم که هر جنبش سیاسی یا اجتماعی باید با هدفی عالی همراه باشد که آن هدف تحقق عدالت برای همه و مبارزه با افراط گرایی و تبعیض و به حاشیه راندن افراد است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در باره دستاوردهای انتخابات شورای استانی گفت: بار دیگر نشان دادید که قدرت منطق بر منطق قدرت غلبه می کند.

وحدت و همکاری و هم بستگی کلید موفقیت در انتخابات بود و همچنان هم راز پیروزی در همین وحدت و عزیمت و نیت های خالص و فعالیت مشترک و هم بستگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: آمریکا و انگلیس با حمله به یمن به دنبال گسترش دامنه جنگ هستند

حکیم: آمریکا و انگلیس با حمله به یمن به دنبال گسترش دامنه جنگ هستند