مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:202023-12-23سياسي

دستگاه های اجرایی استان اردبیل به تهیه اخبار خوب از عملکرد خود اهتمام داشته باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی استان اردبیل در برخی از حوزه ها عملکرد مناسبی داشته اند که لازم است به تولید و انتشار اخبار مثبت و خوب از این عملکرد، - ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی استان اردبیل در برخی از حوزه ها عملکرد مناسبی داشته اند که لازم است به تولید و انتشار اخبار مثبت و خوب از این عملکرد، توجه ویژه کنند.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در نشست هم اندیشی با مسؤولان نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان اردبیل در حوزه هایی عملکرد مناسبی داشته اند که این عملکرد باید از سوی روابط عمومی های این دستگاه ها با تولید اخبار مثبت و خوب، به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: رضایت آفرینی واقعی برای مردم یک امر بسیار مهم و اساسی محسوب می شود و در عصر امروز که دشمنان قسم خورده ایران شبانه روزی در حال بمباران افکار عمومی هستند، باید به شکل مناسب و عملی در قبال این اقدامات دشمنان، واکنش داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: آگاه سازی مردم در هر حوزه ای جهاد تببین است و در این موضوع مهم، تولید محتوای مناسب با ابتکارات مختلف بر اساس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان اردبیل به تهیه اخبار خوب از عملکرد خود اهتمام داشته باشند

دستگاه های اجرایی استان اردبیل به تهیه اخبار خوب از عملکرد خود اهتمام داشته باشند