مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:202023-12-23اقتصادي

اولین پل معلق آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند کلنگ زنی شد


با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری، نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، - ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری، نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، هوراند و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اولین پل معلق آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند کلنگ زنی شد.

این پل معلق با حجم سرمایه گذاری اولیه 300 میلیارد تومان به طول 390 متر و با ارتفاع 100 متر توسط بخش خصوصی در سه مرحله به مدت سه سال با امکانات مختلف فضای گردشگری، پارک تفریحی، پارکینگ، سرویس بهداشتی، رستوران، شهر بازی و.

در شهرستان هوراند احداث خواهد شد.

توکل فرهادی، فرماندار شهرستان هوراند ضمن تقدیر از بهنام خانکشی زاده سرمایه گذار بخش خصوصی پل معلق هوراند در آیین کلنگ زنی بزرگترین و اولین پل معلق استان آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به وجود ظرفیت های غنی و مناسب گردشگری این شهرستان آمادگی کامل خود را برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف گردشگری اعلام می کنم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان هوراند، گفت: این شهرستان دارای 18 قلعه تاریخی، جنگل و طبیعت بکر و منحصر به فرد، روستاهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پل معلق آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند کلنگ زنی شد

اولین پل معلق آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند کلنگ زنی شد