مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:502023-12-30بين الملل

الازهر مصر از کشورهای عربی و اسلامی خواست محاصره غزه را در هم بشکنند


شورای علمای ارشد الازهر مصر ضمن تقدیر از مقاومت فلسطینی ها در برابر تروریسم صهیونیستی، از کشورهای عربی و اسلامی خواست فورا محاصره غزه را در هم بشکنند.

- شورای علمای ارشد الازهر مصر ضمن تقدیر از مقاومت فلسطینی ها در برابر تروریسم صهیونیستی، از کشورهای عربی و اسلامی خواست فورا محاصره غزه را در هم بشکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، شورای علمای ارشد الازهر مصر در بیانیه ای از کشورهای عربی و اسلامی خواست در راستای عمل به وظیفه شرعی خود که در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض در تاریخ 11 نوامبر تاکید شد، فورا تمام اقدامات لازم را برای متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و لغو محاصره اعمال شده علیه این منطقه و نیز انتقال سریع و دائمی کمک ها به آنجا به کار بگیرند.

این شورا در ادامه بیانیه خود از مقاومت مردم شریف فلسطین در برابر تروریسم ظالم صهیونیستی تقدیر کرده و بر حق ملت فلسطین برای پایبندی به سرزمین خود و دفاع مشروع آن از میهن و مقدساتش تاکید کرد و حمایت کامل خود را از حق فلسطینی ها برای دفاع از خودشان تا زمانی که اشغالگر غاصب را از این سرزمین طرد کند، اعلام کرد.

شورای یاد شده بار دیگر مخالفت قاطع خود را با کوچاندن فلسطینی ها از میهنشان به جای دیگر ابراز داشته و تمامی پیشنهادهای سران رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الازهر مصر از کشورهای عربی و اسلامی خواست محاصره غزه را در هم بشکنند

الازهر مصر از کشورهای عربی و اسلامی خواست محاصره غزه را در هم بشکنند