مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:052024-01-20بين الملل

وزیر دفاع اسلواکی: کمک به اوکراین به کشورمان ضربه بدی زده است


وزیر دفاع جدید اسلواکی با انتقاد از دولت پیشین این کشور جهت ارسال کمک های نظامی به کی یف گفت که این کمک ها «ضربه بدی» به وضعیت دفاعی اسلواکی زده و «چندین سال» برای جبران آن زمان نیاز است.

- وزیر دفاع جدید اسلواکی با انتقاد از دولت پیشین این کشور جهت ارسال کمک های نظامی به کی یف گفت که این کمک ها ضربه بدی به وضعیت دفاعی اسلواکی زده و چندین سال برای جبران آن زمان نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت کالیناک وزیر دفاع اسلواکی که در ماه اکتبر تحت نخست وزیری رابرت فیتسو به ریاست رسید، دولت پیشین این کشور را به دلیل آنکه به راحتی و بدون در نظر گرفتن برنامه ای، تجهیزات نظامی را به اوکراین ارسال کرده ، به باد انتقاد گرفت.

وزیر دفاع اسلواکی در مصاحبه با روزنامه دِ استاندارد افزود: وزارت دفاع اسلواکی توسط افرادی اداره می شده که بیشتر ویژگی های سگ را داشتند تا گرگ! رابرت کالیناک در ادامه تصریح کرد: دولت سابق، ما را بدون پدافند ضد هوایی خودمان و بدون هوانوردی جنگی رها کرده است.

اکنون اسلواکی به دنبال مذاکره با شرکایش است تا اطمینان حاصل کند که دفاع هوایی کشور توسط متحدان ناتو تامین خواهد شد.

وی هشدار داد که اسلواکی اکنون در خطر باقی ماندن بدون هیچ گونه دفاع هوایی است زیرا سیستم های ضدهوایی پاتریوت ایالات متحده در اواخر سال 2023 از خاک این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع اسلواکی: کمک به اوکراین به کشورمان ضربه بدی زده است

وزیر دفاع اسلواکی: کمک به اوکراین به کشورمان ضربه بدی زده است