مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:202024-01-18اجتماعي

نصب سه ایستگاه پایش آنلاین کیفی هوا در مازندران


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از نصب سه ایستگاه پایش آنلاین کیفی هوا در مازندران با صرف هزینه 2 میلیارد تومانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، ایرج حشمتی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سه ایستگاه پایش آنلاین در شهر آمل همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در شهرهای نکا و چالوس در سومین روز از هفته پاک، اظهار کرد: هزینه افتتاح این سه ایستگاه در مجموع مبلغ 2 میلیارد تومان است،البته اعتبارات دیگری در حوزه پایش محیط زیست برای مازندران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه در مازندران شاهد آلایندگی کمتری هستیم، ایستگاه های ساخت ایران فعلا موثر است اما اگر بخواهیم یک ایستگاه سنجش استاندارد داشته باشیم حتما باید از نوع خارجی استفاده کنیم.

حشمتی هزینه نصب ایستگاه دانش بنیان ساخت ایران را حدود 600 میلیون تومان و قیمت نمونه های خارجی با سنسورهای گاز را بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کرد.

*ضرورت وجود نمایشگر آنلاین وضعیت کیفی هوا در ساری همچنین عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نیز با اشاره به توزیع متناسب ایستگاه های پایش آنلاین کیفی هوا در مازندران، گفت: در نکا با توجه به مازوت سوزی نیروگاه و در آمل باتوجه به تراکم شهری و فعالیت صنایع و معادن این ایستگاه ها نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سه ایستگاه پایش آنلاین کیفی هوا در مازندران

نصب سه ایستگاه پایش آنلاین کیفی هوا در مازندران