مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:002023-12-31اجتماعي

انعقاد تفاهمنامه ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در همدان


مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در همدان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز توافقنامه همکاری پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش به منظور راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزان با حضور رییس پارک علم و فناوری همدان و مدیرکل آموزش و پرورش در سالن جلسات پارک علم و فناوری منعقد شد.

رییس پارک علم و فناوری استان همدان در این برنامه اظهار کرد: پارک علم و فناوری موتور محرکه اقتصاد دانش محور است و زیست بوم فناوری استان در راستای حمایت از ایده های نو و خلاقانه به منظور تجاری سازی آنها گام برمی دارد.

مجید کزازی با بیان اینکه هدف از انعقاد توافقنامه راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری ویژه دانش آموزان است افزود: پذیرش ایده های نو با هدف حمایت مالی با هدف کاربردی کردن ایده های علمی، بسترسازی برای پیاده سازی ایده های نو از طریق ارائه خدمات مشاوره، کمک به ایجاد پرورش و بقای فعالیت نوآورانه و تسهیلات برای ادامه فعالیت در قالب پذیرش در این مرکز انجام می شود.

وی یادآور شد: سال 97 تفاهمنامه ای بین پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش منعقد شد و این در حالی است که امروز با انعقاد توافقنامه مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزان راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در همدان

انعقاد تفاهمنامه ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در همدان