مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:252023-12-30اقتصادي

پل قدیمی آستارا - آستارا جوابگوی نیازهای ترانزیتی و تردد خودروها نبود


معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان گفت: پل قدیمی آستارا جوابگوی نیازهای ترانزیتی و تردد خودروها نبود و منجر به ترافیک کامیون ها در محور شده بود که با بهره برداری از این پروژه بخشی از مشکلات ترافیکی رفع می شود.

- ایسنا/گیلان معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان گفت: پل قدیمی آستارا جوابگوی نیازهای ترانزیتی و تردد خودروها نبود و منجر به ترافیک کامیون ها در محور شده بود که با بهره برداری از این پروژه بخشی از مشکلات ترافیکی رفع می شود.

شاهین مصطفی یف شنبه، 9 دی در آیین بهره برداری از پل مرزی و پایانه موقت آستارا با بیان اینکه گسترش روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بسیار مهم و ارزشمند است، اظهار کرد: پروژه پایانه موقت مرزی آستارا یکی از پروژه های مهم کریدور شمال به جنوب است.

وی با بیان اینکه پل مرزی مشترک ایران و آذربایجان آستارا در حوزه ترانزیتی بسیار اهمیت دارد، گفت: در سایه مدیریت عاقلانه بین روسای جمهور آذربایجان و ایران روابط بین دو کشور به سمت رشد و توسعه است.

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و رییس کمیسیون همکاری های اقتصادی این کشور گفت: تبادل کالاها در سال گذشته بین دو کشور 46 درصد و انتقال ترانزیت 45 درصد رشد یافته است که این مهم نشانگر توسعه زیرساخت ها برای ترانزیت بین دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل قدیمی آستارا - آستارا جوابگوی نیازهای ترانزیتی و تردد خودروها نبود

پل قدیمی آستارا - آستارا جوابگوی نیازهای ترانزیتی و تردد خودروها نبود