مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:202024-01-10سياسي

دامداری ها بدون گواهی دامپزشکی توقیف می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از تشکیل جلسه پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری تب برفکی خبر داد و گفت: فعالیت دامداری های فاقد گواهی دامپزشکی ممنوع است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی استانداری البرز، ظهر امروز 20 دی 1402 در جلسه ای که به منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری تب برفکی باحضور مسؤولین دستگاه های مرتبط در استانداری البرز برگزار شد، گفت: کلیه دستگاه های ذیربط به منظور جلوگیری از این بیماری موظف هستند طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور اقدام کنند.

  وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه علایم بیماری با قید فوریت اقدامات لازم در خصوص توقف انتشار و معدوم نمودن مکان آلوده به عمل آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی درخصوص علائم بیماری، بیان کرد: اقدامات بهداشتی - قرنطینه ای، مراقبت، امنیت زیستی و واکسیناسیون دام توسط اداره کل دامپزشکی از مهم ترین موضوعاتی است که انتظار می رود رسانه ها در انعکاس اهمیت آنها اقدام کنند.

وی همچنین تاکید کرد: با هدف حفظ امنیت و پیشگیری از انتقال بیماری دام نیروی انتظامی شهرستان ها نسبت به توقیف و اقدامات قانونی دام های بدون گواهی دامپزشکی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامداری ها بدون گواهی دامپزشکی توقیف می شوند

دامداری ها بدون گواهی دامپزشکی توقیف می شوند