مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:552024-01-02اجتماعي

فعالیت 2 هزار خانه محیط زیست در کشور


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از فعالیت 2 هزار خانه محیط زیست در کشور خبر داد که اعضای آن ها مباحث محیط زیستی را مطالبه گرانه پیگیری می کنند.

- ایسنا/فارس معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از فعالیت 2 هزار خانه محیط زیست در کشور خبر داد که اعضای آن ها مباحث محیط زیستی را مطالبه گرانه پیگیری می کنند.

نورالله مرادی امروز، 12 دی ماه با سفر به شهرستان ارسنجان و افتتاح خانه محیط زیست در این شهرستان از جنگل خلیل بیگ و سایت تکثیر و پرورش گوزن زرد نیز بازدید کرد و گفت: همه تلاش ها معطوف به آن است که محیط زیست به جایگاهی متعالی در کشور برسد.

نورالله مرادی با بیان اینکه هم اکنون 2 هزار خانه محیط زیست در کشور فعال است، افزود: اعضای خانه های محیط زیست مباحث محیط زیستی را در مناطق مختلف کشور مطالبه گرانه پیگیری می کنند.

وی اظهار کرد: خانه های محیط زیست منشأ خدمات بسیار ارزشمندی بوده و بسیاری از رویدادهای محیط زیستی حول این خانه ها برگزار شده است.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با شکل گیری همین خانه ها طرح اجتماعی پسماند با همکاری دهیاری ها در حال انجام بوده که بسیاری از هزینه را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 هزار خانه محیط زیست در کشور

فعالیت 2 هزار خانه محیط زیست در کشور