مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:152023-12-27سياسي

اجرای 400 کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اجرای 400 کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی برای بهبود ارائه خدمات در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اجرای 400 کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی برای بهبود ارائه خدمات در این استان خبر داد.

رسول علی اصغرپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه خراسان شمالی در یک سال اخیر، از نظر شاخص های ارتباطی، توسعه مضاعفی پیدا کرده است، گفت: خراسان شمالی با توجه به ظرفیت های خاص خود، یعنی جمعیت کم و وسعت زیاد، نیاز به فعالیت خاصی در حوزه مخابرات دارد که با اتصال کابل فیبر نوری در این حوزه، فعالیت ها را دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال با ایجاد 400 کیلومتر فیبر نوری در تمام شهرهای استان به جز مرکز استان، دور افتاده ترین نقاط استان را تحت پوشش فیبر نوری قرار داده ایم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: شعار سال مخابرات مبنی بر توسعه اقتصاد دیجیتال، کاملاً محقق شده و این موضوع در بیست وچهارمین نمایشگاه تلکام کاملا مشهود بوده و نشان می دهد برخی صحبت ها درباره انحصار مخابرات کاملاً غلط است.

علی اصغرپور گفت: تمام شرکت های ارتباطی در عین مستقل بودن و رسیدن به سود و رضایتمندی مشتریان، به بهترین وجه از امکانات پایه زیرساختی مخابرات استفاده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 400 کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی

اجرای 400 کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی