مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:102024-01-01سياسي

مدیران، دیوان محاسبات را امین بدانند


مدیرکل دیوان محاسبات گیلان، دیوان محاسبات را در کنار مدیران دانست؛ نه در تقابل با آنان و بیان کرد: به جای مچ گیری، پیشگیری را در دستور کار داریم و خودمان را در جایگاه مدیران می بینیم و فقط به گزارشات مکتوب اکتفا نمی کنیم و به عنوان دستگاه نظارتی، - خواستار پیشگیری از تخلف هستیم.

امید نبی زاده امروز، 11 دی ماه در جریان سفر به شهرستان رودسر، همراهی دستگاه های نظارتی با مدیران اجرایی را اطمینان بخش دانست و اظهار کرد: وقتی دستگاه های نظارتی در جریان پروژه ها و روند کار و مشکلات باشند، منجر به تشکیل پرونده تخلف نمی شود.

وی رویکرد دیوان محاسبات را حل مشکلات مردم دانست و افزود: هدف ما کمک به توسعه استان است که در نهایت توسعه کشور را به دنبال دارد.

مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با اشاره به بازدیدهای خود از پروژه های در دست اجرای شهرستانی، تصریح کرد: شاهد همراهی و همدلی فرمانداران با دستگاه های نظارتی هستیم؛ البته این بازدیدها و نظارت ها بیشتر جنبه مدیریتی دارد و موانع و مشکلات با حضور کارشناسان فنی احصا می شود.

نبی زاده دیوان محاسبات را در کنار مدیران دانست؛ نه در تقابل با آنان و بیان کرد: به جای مچ گیری، پیشگیری را در دستور کار داریم و خودمان را در جایگاه مدیران می بینیم و فقط به گزارشات مکتوب اکتفا نمی کنیم و به عنوان دستگاه نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران، دیوان محاسبات را امین بدانند

مدیران، دیوان محاسبات را امین بدانند