مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:562024-01-03سياسي

شهید سلیمانی فاتح تمام میدان ها بود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام تقویت و برای جبهه مقاومت آماده شده بود و به همین دلیل فاتح تمام میدان ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار اما الله گشتاسبی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اظهار داشت: یکی از جریان های موفق و پرافتخار در جهان کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با بیش از 40 سال ایثار و مقاومت و استقامت در مقابل دنیا استکبار به جهت زیاده گویی دنیای استکبار همواره آماده روزهای سخت بوده و در میان حضور داشته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه شهید سلیمانی فاتح تمام میدان ها بود، افزود: وی در مکتب امام تقویت و برای جبهه مقاومت آماده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون همه ملت ها به مقاومت نظام اسلامی در برابر زیاده خواهی رژیم استکبار آگاه هستند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه اگر امروز در جای جای عالم مقاومت و ایثاری شکل می گیرد از برکات انقلاب اسلامی  است، خاطرنشان کرد: در طول 45 سال گذشته که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد به برکت حضور ملت فهیم و مسلمان در کنار امامین انقلاب، با اتحاد و انسجام خود یک فرهنگ جدیدی در عالم رقم زدند که امروز به عنوان مهد تلاش و مقاومت نام برده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی فاتح تمام میدان ها بود

شهید سلیمانی فاتح تمام میدان ها بود